Podpora zákazníkov


Predimplementačná podpora:
  • audit stavu využívania PLM (CAD/CAE/CAM/PDM) technológií a súvisiacich procesov
  • hodnotová analýza potrieb v oblasti predvýrobných etáp (konštrukčnej, technologickej a projekčnej prípravy výroby)
     
Implementačná podpora:
  • vaše ciele – základným kritériom pre návrh riešenia a dodávky je naplnenie rozvojových cieľov zákazníka
  • vysokoproduktívny užívateľ - vyškolenie užívateľov až do úrovne plnohodnotného ovládania dodaného riešenia Štandardnou súčasťou našich dodávok sú tzv. pilotné projekty, výrazne urýchľujúce plnohodnotný nábeh systému.
  • financovanie – pomôžeme vám pri zabezpečení financovania riešení
     
Poimplementačná - štandardná podpora, ktorá je bezplatnou službou:
  • novinky - zasielanie informácií a noviniek
  • Tipy a triky – pravidelné zasielanie návrhov na efektívnejšie využívanie dodaného riešenia
  • hotline - poskytovanie základnej telefonickej podpory
  • poradenstvo – v rozsahu nevyžadujúcom si naše priame náklady
Poimplementačná - nadštandardná podpora (Maitenance), ktorá je platenou službou:
  • SW upgrady - automatická dodávka nových upgradov riešení
  • hotline - poskytovanie telefonickej podpory bez obmedzení
  • udržiavanie prevádzkovaného softvérového riešenia (cez vzdialený prístup – okamžitá odozva)
  • plánované profylaktické návštevy aplikačných inžinierov u vás
  • poradenstvo pri zabezpečovaní zložitých úloh




Potrebujete viac informácií? Kontaktujte nás